Association El Rahma FR Une Miséricorde Pour Tous Index du Forum
Association El Rahma FR Une Miséricorde Pour Tous Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue 

Bienvenue à vous tous !       

S.O.S POUR NOTRE PERE RABAH 

AIDOUKOUM MOUBARAK

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Association El Rahma FR Une Miséricorde Pour Tous Index du Forum -> Islam et Générosité -> L'islam et la générosité
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Abdurrahmane

MessagePosté le: Mer 1 Oct - 23:19 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

ASSALAMOU ALEIKOUM

JE SOUHAITE A TOUT MES FRERES ET SOEURS DE L'ASSOCIATION UN JOYEUX AID AL FITR

AIDOUKOUM MOUBARAK WA KOULLOU AAM WA ANTOUM BIKHEIR

AADAHOULLAHOU ALEINA BIL YOUMNI WA AL BARAKAT

AMEEN

WASSALAM
ALEIKOUM

«Voici ma voie, j'appelle les gens [à la religion] d'Allah, moi et ceux qui me suivent, nous basant sur une preuve évidente. Gloire à Allah ! Et je ne suis point du nombre des associateurs. » Youcef :108
Publicité

MessagePosté le: Mer 1 Oct - 23:19 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Soeur Myriam - Assia
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 2 Oct - 08:06 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

Salam alykoum,

Mon cher frère en Dieu swt,

AIDEK MABROUKE OU KOULE HAME BIL KHEIR INC HALLAH !

Taqabbal Allâhu minâ wa minkum.

Qu'Allah swt te bénisse akhy et te protège ainsi que ta famille, amine

Bonne fête à tous !

Salam alykoum,
test

MessagePosté le: Jeu 2 Oct - 08:14 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

Wa salam wa rahmatoulah,

AIDEKOUM MOUBARAK !

ALLAH YAKBEL MENA OUA MENKOUM.

Wa salam wa rahmatoulah,
Soeur Leman

MessagePosté le: Jeu 2 Oct - 15:45 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

SALAM ALAYKOUM ma chère soeur mon cher frère , ma chère famille en ALLAH !

Barakallahou fikoum de votre mésage qui touche au coeur et de vos voeux !

A mon tour AID Mabrouk  à vous , vos famille , ainsi que vous tous et toutes mes chers frères, chèrs soeurs !

Incha'ALLAH , notre jeune , nos sincères oeuvres ont été accepter par ALLAH (svt) !

AS salam alaykoum , soeur LEMANE
Soeur Fa

MessagePosté le: Ven 3 Oct - 13:08 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

Salem aleikoum mes chers frères et soeurs en Allah.

Je vous souhaite à tous un Aid mabrouk.

Qu'Allah soubhanou accepte nos bonnes oeuvres et pardonne nos péchés.(amin)

salem aleikkoum.
Sana

Féminin

MessagePosté le: Ven 3 Oct - 15:56 (2008)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

Salam alaykum

Je souhaite à tout les membres ainsi qu'aux nécessiteux de l'association un aid mabrouk. Qu'Allah SWT vous comble de ses bienfaits, vous pardonne vos péchés, vous donne le paradis el firdaous, la santé et vous guide toujours sur un droit chemin. Amin !

Vous me manquez tous et j'espère que vous vous portez bien !!!!

A bientôt incha-Allah !

Salam alaykum

qassema

Féminin

MessagePosté le: Lun 6 Oct - 10:41 (2008)    Sujet du message: AÏD MOUBARAK Répondre en citant

Salam Aleykoum,

Bonne fête de l'Aïd el Fitr à tous les musulmans et musulmanes du monde .

Qu'Allah agrées votre jeune ,vos prières ainsi de vos douas.Salam

Tolérent envers les faibles et les égarés.
A quelque moment de votre vie, vous aurez été de tous ceux-là.
q414091564

Féminin

MessagePosté le: Mer 4 Mar - 09:46 (2009)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK Répondre en citant

Even Realists note that conflict and warfare is not a constant characteristic of international politics. Most states remain at peace with most others most of the time. State actors have developed a number of ways of coping with anarchy, of gaining more than a modicum of security, wow power leveling,of regulating their competition with other states, and of developing patterns that contain, although not eliminate, the dangers of aggression. Kenneth A. Oye shows that even if anarchy and the security dilemma inhibit cooperation, they do not prevent it. A number of conditions and national
strategies can make it easier for states to achieve common ends. Cooperation is usually easier if there are a small number of actors. Not only can each more carefully observe the others, wow gold,but all actors know that their impact on the system is great enough so that if they fail to cooperate with others, joint enterprises are likely to fail. Furthermore, when the number of actors is large, there may be mechanisms and institutions that group them together, thereby reproducing some of the advantages of small numbers.wow gold. The conditions actors face also influence their fates. The barriers of anarchy are more likely to be overcome when actors have long time horizons, when even successfully exploiting others produces an outcome that is only a little better than mutual cooperation, when being exploited by others is only slightly worse than mutual noncooperation, and when mutual cooperation is much better than unrestricted competition. Under such circumstances, wow power leveling,states are particularly likely to undertake contingent strategies such as tit-for-tat. That is, they will cooperate with others if others do likewise and refuse to cooperate if others have refused to cooperate with them.
Most strikingly, it appears that democracies may never have gone to war against each other. This is not to say, as Woodrow Wilson did, that democracies are inherently peaceful. wow gold,They seem to fight as many wars as do dictatorships. But, as Michael W. Doyle shows, they do not fight each other. If this is correct--and, of course, power leveling,both the evidence and the reasons are open to dispute--it implies that anarchy and the security dilemma do not prevent peaceful and even harmonious relations among states that share certain common values and beliefs.
Democracies are relatively recent developments.wow gold,For a longer period of time, two specific devices--international law and diplomacy--have proven useful in resolving conflicts among states. Although not enforced by a world government, international law can provide norms for behavior and mechanisms for settling disputes. The effectiveness of international law derives from the willingness of states to observe it. Its power extends no further than the disposition of states "to agree to agree." wow gold,Where less than vital interests are at stake, states actors may accept settlements that are not entirely satisfactory because they think the precedents or principles justify the compromises made. Much of international law reflects a consensus among states on what is of equal benefit to all, as,wow gold, for example, the rules regulating international communications. Diplomacy, too, can facilitate cooperation and resolve disputes. Particularly if diplomacy is skillful, that is, if the legitimate interests of the parties in dispute are taken into account, understandings can often be reached on issues that might otherwise lead to war.wow gold, These points and others are explored more fully by Stanley Hoffmann and Hans J. Morgenthau.
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 09:39 (2017)    Sujet du message: AIDOUKOUM MOUBARAK

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Association El Rahma FR Une Miséricorde Pour Tous Index du Forum -> Islam et Générosité -> L'islam et la générosité Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template zenGarden created by larme d'ange